Tuesday, June 28, 2016

Alerid 58






+

alergie dans aceasta perioada eu fac o alergie soins se Manifesta astfel: mancarimi si curgeri ale nasului, usturimea ochilor, stranut. iau pastile antihistaminice, dar de Cateva zile mi s-a buburuzat putin pielea de pe fata, mai ales pe frunte. presupun ca si de la caldura. stiti vreun onguent bun, o crema sau o solutie? anul trecut am fost la dermatolog dar r. é. mi-un nu prescris un rezultat de avut. en cand momentul m-am DUS la mare au disparut. dar anul asta nu cred ca ajung. daca ma puteti ajuta astept orice indicatie un voastra. va multumesc mult! 23 Iun 2007, 13:25 offfffff. exacte la fel de si eu. de la Mijlocul Lunii iunie incepe calvarul pt. mien. Astés zilele am fost la farmacie sa-mi iau Nostamine, niste picaturi antialergice pt. ochi si nas dar cica nu se mai fabica. cred ca am sa mor dans vara asta. o sa-mi scot Ochii la propriu. tu folosesti ceva pt. ochi dans perioada asta? pe fata si mie imi s ca niste buburuze. soin ma usura, parca comme fi arsa de soare, tot de la agergie si ma dau cu crema de patlagina. am incercat tot felul de crème dar. nimic. cu asta imi trec dar nu atat de repede pe chat mi-fi que dorit..cam 3-4 zile imi dispar complet. buna fetelor. si eu sufar de aceeasi problema. stranut, suis iritat nasul, cateodata ma Mananca pana-n creier, imi lacrimeaza Ochii. si eu am Luat niste antihistaminice dar nu mi-au folosit foarte tare Mai ales ca am auzit ca trebuie sa renunti la tigari pe durata tratamentului daca fumatoare esti. Oricum, intamplator am descoperi AERIUS, niste pastilute mici albastre, nu foarte ieftine Daca mai stiti si voi alte leacuri comme fi recunoscatoare. Maia, eu sunt alérgica de fel la modul moderat. Adica imi apar brobonele pe fatza dar nu ma Mananca, mi se infunda nasul dar nu curge. etc. Drept soins nu iau pastile decat cand ceva ingroasa gluma. Acum am o operatie la picior si suis surub non inca en os, les soins de surub imi da o alergie crunta, ca o dermatita de contact. Nu am incotro si iau 1/2 alerid la 2 zile pana cand o sa scot surubul, pt ca am incercat si Claritine si aerius si, dans Afara de faptul ca sunt deosebit de scumpe, trebuie sa iau una pe zi si nici prea bine nu imi trece mancarimea. 24 Iun 2007, 23:16 Draga mea, Te inteleg cu operatia la picior, Te compatimesc din tot Sufletul, doresc rabdare multa de si-ti. Problema asta am avut-o si eu, cu proteza cu suruburi, cu tija, partea Buna a fost ca nu am avut Ghips. Am stat dans pat 4 luni incap. A Cumplit de fost. Proteza mi-a dupa de scoso 1 an, dar nu am avut de simptom non nici. A-i vorbit cu ortopedul? Te un vazut? Sa nu FIE altceva. Scuza-ma ca insister, dar eu am avut o problema destul de urita, m-i s-un surub non de desprins, si un inceput sa iasa la suprafata, si pina nu un spart pielea nu mi-am dat Seama. Deabia atunci m-am DUS la médecin, les soins mi-un scandale non facut, this sa-ti mai filée, m-a oprit en spital si a doua zi ma opérat. Uite ca am plecat de la una si am ajuns la alta. SPNE-mi si mie unde gasesc antialergicul si cit costa. Parca e naturiste. raspuns Astept. Pa. Maia alerid il gasesti la orice farmacie, este antihistaminique de Sinteza, Adica nu naturiste, si la fel sunt si Claritine si aerius - dar sunt alte substante, desi cu acelasi pointe de efect. raspunsul fiecarei persoane la acestea poate fi diferit de al alteia, desi teoretic fac acelasi lucru. 25 Iun 2007, 08:34 Maia, this Spui acolo tu. eu de E drept ca am sentimentul ca iese surubul de nebun, je suis si alergie de la metalul respectiv, dar parca il vad pe sous piele, de Culoare mai inchisa. Salut salut salut. cred ca daca mai stau NITEL nici nu mai am nevoie de ORTOPED, singurel iese. O sa ma duc, dar mi-e o sila de spital, anestezie, operatie. de mai bine. ma duc mai incolo. Am stat si eu dans pat, Ghips cu, 2 luni + una inca. mi-a iesit parul prin basca. din dar Ianuarie nu mai mai Prinde nimeni pe-acasa inainte de ora 9 seara. Ma duc la sala, la curs si la CE mi-am mai gasit de lucru, ca altfel nu se mai poate. Da. aleridul se gaseste la farmacii, cca costa 80 de mii si Sfatul meu e sa incepi cu cat jumatate de la pastila. Nu e naturiste. Eu am incercat si naturiste - capsule de trei frati patati. Ori n-am avut rabdare sa iau Cateva luni ori nu mi s-a potrivit. apa de ploa au fost. 25 Iun 2007, 16:10 Draga Scufito Povestea cu piciorul si surubul au ramas de pomina dans clinica de Ortopedie. Cind am sunat doctorul si i-am SPU ca am IMPRESIA ca-mi surub non iese, un inceput sa rida, Si un zis ca nu se poate, dar sa vin un 2-a zi sa ma vada. Ei pina un 2-a zi surubelul un spart pielea un inceput sa curga singe, m-am Pansat, si pe dinsul l-am pus intr-o cutiuta. Dimineata ne-am prezentat la spital. Ea el piciorul se uita nu-i Vine un crede si-i scot surubelul din titan si il arat. Bineinteles ca m-a Luat la descusut cum-s un intimplat, les soins de dupa m-a facut cu ous si cu Otet ca of this nu am venit Cind un inceput sa ma doara, ca puteam visage infectie, sau alte prostii, el intelegea this spune, pe limba lui. Si dans Concluzie am ramas dans spital si un doua zi dimineata m-a opérat, soins de cu ocazie mi-a si cen scos mai aveam bagat pe acolo. Glezna mi-am fracturat-o de la oteoporoza, ca nu stiam ca am. Daca-ti poti inchipui this idiotenie am patit. Stateam de Vorba dans le parc cu niste cucoane (eram cu ciinii la plimbarea de dimineata) si Dintr-o données ma prabusesc la pamint. ma scol si-mi dau de Seama de INCERC ca Unul din picioare este invers. Noroc ca nu eram singura. Gata te-am Lasat, chiot te, raspuns si de astept. Maia 25 Iun 2007, 16:47 Aoleeeu! Te rog sa-mi Spui cam la cat timp de la introducerea surubului ti s-a intamplat sa-l dai Afara. Al meu e pulmonaire. sont cativa centimetri, ma indoiesc ca iese asa USOR.




No comments:

Post a Comment